utorok 10. novembra 2015

Recenzia: zmatňujúci kompaktný púder Essence

Ahojte,

Dnes som sa rozhodla napísať recenziu na zmatňujúci kompaktný púder od ESSENCE. Nie je to prvý raz, čo som si ho kúpila. Mala som ho už viackrát a v rôznych odtieňoch.

Čo sľubuje výrobca?

  • dokonalú, matnú pleť
  • ľahká aplikácia
Púder predávajú vo viacerých odtieňoch:
01 natural beige
02 soft beige
04 perfect beige
Hore uvedené sú skôr tmavšie, no a pre bľedulky:
10 light beige
11 pastel beige

Presne si už nepamätám, ktoré odtiene som mala, ale v lete to bol určite niektorí z tmavších :-). Recenziu budem robiť na odtieň, ktorý momentálne mám v kozmetickej taštičke - 10 light beige. Aj keď myslím že pri recenzii o odtieň až tak nejde :-).


Som s ním vcelku veľmi spokojná. Vzhľadom k jeho cene dokáže naozaj divy. V drogérii Vás výde okolo 3 eur. Pri aplikácii sa nanáša dobre, ani moc nepráši, ani nieje moc "zapečený" alebo ako to povedať. Jedinou nevýhodou je, že k nemu nieje labutienka. Koniec koncov, aj tak väčšina dievčat používa na nanesenie štetec.

Čo sa týka krytia, je naozaj výborné. S použitím korektora prekryje naozaj všetko. Pre dievčatá, ktoré korektor nepotrebujú a pleť majú čistú pokojne postačí iba sám púder. Dokonale zmatňuje T-zónu a vydrží by som povedala, že naozaj celý deň. Závisí však od typu pleti. Ja mám pleť mastnú, niekedy sa mastí viac, niekedy menej, ale s použitím primera (alebo podkladovej bázy) vydrží dlho.

Púder má 12 g a dávam mu 5 bodov z 5.

D.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára